bilkur.com.tr/destek

Datalogic => El Terminalleri => Konuyu başlatan: ali - 13 Aralık 2017, 11:29:53 ÖÖ

Başlık: Mobil Aygıt Merkezi Bağlantı Sorunu
Gönderen: ali - 13 Aralık 2017, 11:29:53 ÖÖ
Windows Ce.Net / Mobile İşletim Sistemli El Terminallerinde Windows Mobil Aygıt Merkezi ile Bağlantı Problemi

Windows 8, Windows 8.1 veya Windows 10 işletim sistemi yüklü bilgisayarlarda Haziran 2017 ve sonrası alınan güncellemeler sonrası
Mobil Aygıt Merkezi programı ile el terminallerine bağlantı sorunu yaşanabilmektedir.

Sorunun çözümü için http://www.bilkur.com/download/Mobil_Aygit_Merkezi_Baglanti_Problemi.pdf (http://www.bilkur.com/download/Mobil_Aygit_Merkezi_Baglanti_Problemi.pdf) linkindeki dosyada belirtilen adımları uygulayın.